Danmark en vecka, tur man hann hem innan nästa resa iaf...

Har varit i Danmark en vecka, det var Odense som vi var till.
Andra gången jag var dit men förhoppningsvis inte sista, mycket fin stad att vara i - synd att ingen pratar som man förstår...

Vart inte många bilder - mest på mat - men det var riktigt god mat varje kväll.
Det började på flygplatsen där vi träffade Kenneth för ett litet Team gathering - nice av honom att åka ut till Arlanda och träffa oss och ta lite mat.
Åt en hyffsad macka:

Bookmaker sandwich tror jag den hette - god var den iaf....

Sedan vart det en liten hamburgare till lunch på måndagen:

Mexicansk var den - bra drag var det i den....

Sedan åt vi middag och då skulle Håkan ha Carpaccio (han åt det tre kvällar...) och jag testade det för första gången med då på måndagen:

köttet var så tunt skivat så det gick inte att få upp det helt från tallriken... helt ok var det i smaken med :)

Huvudrätten var lite kött:

250gr kött med staplade strips ?!, gott var det iaf.

På luncherna vart det mackor och på tisdagen åt jag en friterad pizza  - japp friterad....
Den var helt ok - inget jag har som favvo men gick att äta, tyvärr har jag inget kort på den men på Onsdagens middag vart det kort iaf:

Riktigt nice med bea och pesto faktiskt :)

Jag kom hem på torsdag kväll och på fredag morgon fick vi reda på att på måndag måste jag åka till Tyskland på en kurs, så det var bara att boka nya biljetter och ställa in sig på en ny resa...
Det blir till Wilhelmshaven och Sykes center där - jag har aldrig varit till Tyskland så det blir roligt bara det - dessutom ska jag åka hyrbil från Bremen så det blir ju intresant med :)

Se om man får med sig en kamera kanske och kanske blir någon bild på mer än mat :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm nu vart jag nästan hungrig. Ser riktigt gott ut. Hoppas nästa vecka går fort ;)

2010-06-05 @ 22:55:45
Postat av: Mats

Ja det önskar jag med - riktigt fort

2010-06-05 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0