Snabb

Om man orkar stå ut med ljudet och den lite långa inledningen så får man se en mycket imponerande hantering av en miniräknare:


Kerstin vart såhär förvånad när hon såg det

Mamma 70år idag

Grattis mamma.

Här kommer lite bilder från middagen i Söndags.

   
      


Mer bilder i sittordning (tror jag):
              
Sen var det lite andra folk där med som jag inte kände igen:
      

Allt gick bara bra och kalasmätta blev vi nog alla

STORT TACK FÖR MATEN OCH GRATTIS PÅ 70ÅRS DAGEN 


Massa bilder

Bjuder lite bilder som jag knäppt på sistonde.
Dom flesta är från när vi var till Hede i Tisdags - snön var borta men vi såg den på ett av bergen iallafall.
(klicka på bilderna för att se större)
    
     


Den sista är det Emelie som tagit - härliga färger

Sedan en liten bild på min nya arbetsplats, lite suddig - men det är nog lika bra - skylten till vänster fick jag av en agent som slutade för några år sedan - han sa att den passade - fattar inte vad han menar....

RSS 2.0