Påsk

Tada - nu vart ni allt överaskade va ????

Soppan var på mig och undrade om jag skulle skriva nå iår - och japp en gång iaf :)..

Påsk har det varit och eftersom jag inte riktigt lurats ännu av "marknaden" så är det bara lite mer godis men inget annat speciellt.
Ja iofs. så har dom massa extra saker på WOW som jag gjort så lite påskig har jag varit men inte IRL...

Jag har ju flyttat igen och nu till ett hus som jag hyr av en kompis.
Det ligger på Algatan i Sveg om ni har vägarna förbi, känns ganska skönt att bo i ett hus igen speciellt kommer det märkas i sommar då man kan sätta upp studsmattan till barnen och glassa på altanen :) mmmmm nice.

Nära till badvatten är det med - ca 50 meter är det så det är bra med.

Har fixat lite i helgen med ett rum som ligger vid pannrummet/tvättstugan, dragit lite extra el och satt upp ett bord så man kan fixa lite enklare med datorer som behövs fixas, har en som väntar på lite fixing just nu som en på jobbet äger.

Ne det var allt just nu, men det var mycket ändå med tanke på allt jag skrivit hittils i år ;)

Ha det så bra.

RSS 2.0