Glad midsommar

Happ nyss såg jag solen - men med dom svarta molnen i bakgrunden så blir det nog inge mer sol än så idag är jag rädd.

Emelie var ute och fottade syrran lite och jag passade på att ta ett kort på Kerstin och Jonathan ville oxå var med en sväng:


"Och ni pratar om att föda barn!"

Ni kommer väll ihåg reklamen, huvudet känns dom det krympt så att det är lite för trångt där inne, kanske är det därför som det rinner i näsan hela tiden - så det ska bli bättre plats....

Vart hemma idag men hoppas på comback imorgon - men vi får se hur denna dag slutar först.

Thunder and Lightning

Årets värre oväder har nyss dragit förbi och det var ett tag sedan man såg så mycket blixtar...
Lyckades få två på bild med:


Dom är tagna med en sekunds mellanrum och trots att det blixtrade väldigt mycket och jag tog ca 60 bilder var dessa två dom enda jag fick bild på.........


Varmast – i Europa

Läste nyss på Aftonblaskan att Falun slog värmerekord och var varmast i hela Europa.....

Ulf H prickade in supervärme på sin semester det må man säga - till veckan skulle det bli kallare igen (normalare?!?) och lagont i Juli kommer det regna varje dag och snöa på nätterna för då är jag ledig.......

Blandband - inte igår det heller

Var ner och handlade något jag inte gjort på säkert 15 år:
Ett band....

Köper man en Saab från 97 så finns det överhängande chans att det endast är en bandare i stereon. ?!???!
Det är nästan så man blir förvånad - men bara nästan.
Vart till att gräva i garderoberna och leta upp den gamla CD stereon som jag köpte för 8 år sedan men den måste fått liggsår för den vill inte vara med och leka riktigt - så tills den är fixad så blir det Radio och Band....

Måste hitta igen banddäcket till innestereon så man kan göra ett vättigt blandband och slänga in i bilen så länge...

En sak förvånade mig när jag skulle öppna bandet - det är fortfarande helt omöjligt att öppna plasten utan kniv eller annat tillhygge - tydligen har det inte gått framåt på bandfronten :)

Long time no seeeee

Happ då var det ett tag sedan man var på denna sida och uppdaterade igen - här kommer dock några bilder på vad som hänt (eller iaf bilder).


Vi var ner på studenternas balmottagning och vem såg man där om inte Anna, fler kändisar uppöver (Annika och Pernilla) hehehe.
Det var svårt som tusan att få nåvidare till bilder på klänningarna då det var så mycket folk som stog ivägen......
Men jag ska se om någon bild vart hyffsad iaf - isåfall kommer den kanske upp....

Jonathan har fått en fotbollsdress och han är inte så lite stolt över den:


Sedan har jag naturligtvis lite bilder på Kerstin som är lika galen som vanligt:

RSS 2.0