Badhuset

Ja det vart en tur ner till badhuset iaf. - massor av folk var det där - massor....

Det hade varit en snöskulptur tävling före där man kunde vinna 3 årskort och några trevliga kreaktioner stog det där:


 


Det syns lite dåligt på en del då det vart vitt mot vitt - men men...
Den jag tyckte bäst om var nog hajen...

Det bjöds på snittar champis och cips i ett partytält utanför och vem hittar man där om inte:
image202
Gratis mat = Rickard

Väl inne i själva bad huset så var det varmt - riktigt varmt och fint, här kommer lite bilder innefrån:

Kommentarer
Postat av: Lou

Blir det melodifestivalen ikväll? ;)

2008-03-01 @ 17:25:07
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: maCs

Haelt klart - men vi får se om jag kollar på den ordentligt eller om den bara ger lite ljud i bakgrunden

2008-03-01 @ 17:41:20
Postat av: Syster Karin

Hej!
Min kollega på jobbet undrar om det finns kort på dig Mats eller får dom andra i familjen inte hålla i kameran??? Vi vill se kort på alla i familjen Tack ; ))

2008-03-04 @ 02:56:55
Postat av: maCs

Hmmmmm Emelie har börjat fotta lite men jag är som Pappa - fastnar inte på bild.....

2008-03-04 @ 07:27:52
URL: http://www.bultens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0