Ännu en vecka tillenda

Då var det snart dax att sova och påbörja en ny vecka igen.

Det känns som att vintern kommer snygande men som tur var fick vi en hyffsad höstdag idag då man kunde vara ute i t-shirt - eller iaf. Robin kunde det - han verkar ha ett litet värmeelement inmonterat isig.

Som vanligt har det varit ganska mycket att göra på jobbet men man kan iaf. glädja sig åt att man inte jobbar på Samsung eller Helpdesk denna vecka då dom bytt plats - mohahahaha
Det bästa med hela flytten är att reta upp SVarna mot varandra då dom på Helpdesk tycker Samsung är slöa och Samsung tycker Helpdesk inte hjälper till :)

Det har som bekant varit möte i fotbill mellan Sverige och Danmark och för att beskriva mitt intresse så kan jag tala om att jag kompå idag vid tolvtiden att det varit och gick in på Aftonbladet och kollade hur det gick - vi förlorade iaf. inte - bra.

Har satt upp en "Köp och Sälj" sida - Kan Eniro så kan jag, men jag kommer inte ha en tävling på min :)
Länk dit
Så in och köp - vill ni lägga upp något ni vill sälja så det syns med bild så kan ni kontakta mig så kan vi lägga in den där bara - går fort.

Vi får väll se om kommande vecka blir lite mer intressant - men tveksamt :)

PS
Nej Olle du får inte påpeka alla stavfel :) (mohahahaha)
DS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0