Grattis mor

Var ner till Undersvik igår och grattade mor som fyller år idag.
Vi vart lite kort i besöket då Julia efter ett tag började att klä på sig och tjatade om att träffa Melker....
Det är ingen kille utan en hund ?!?
Bertil har köpt en Jackrussel som är som en hund på speed och Julia ville gärna träffa honom igen, så vi styrde mot Ljusdal på eftermiddagen och hälsade på dom med.

Såg en räv på vägen hem - var nära att den fick följa med i fronten på bilen men jag missade med någon centimeter..

Annars har det inte hänt så mycket mer än att alla barn nu är friska och endast har röda fläckar där prickarna varit, vi hade fin besök idag iform av en talgoxe som förvirrat sig in och desperat försökte ta sig ut genom ett fönster fick tillsist tag i honom och släppte ut honom på baksidan.

Börje var förbi och hämtade datorn som varit på helrenovering med tillhörande formatering, han lämnade efter sig en platta öl som ligger på kylning nu - tack för det, bara höra av dig om den krånglar igen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej!
Kollade på bloggsidan om hjälp. där hade du svarat hur man får profilbilden större. Jag förstår inte riktigt vart man ska skriva :
width="150" height="150"
Skulle du kunna förklara exakt vart man skriver in det i kodmallen?
Tacksam för svar! :P

2007-10-21 @ 20:42:18
URL: http://jess1ca.blogg.se
Postat av: maCs

Japp - skriv din mail här eller maila mig på : [email protected] så skickar jag hela instruktionen till dig.

2007-10-21 @ 21:13:01
URL: http://macs.webblogg.se
Postat av: sara

jag skulle vilja ha hjälp med att göra min profilbild större.
om man kunde få en html kord som man klistade in eller hur korden ser
ut som man ska ändra.
såg att du skrivit svar på en sida på blogg.se

/ sara

2007-11-09 @ 17:19:02
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: sara

du kan skriva till min mail : [email protected]

2007-11-09 @ 17:20:00
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skulle behöva hjälp med samma sak som de överstående.

maila till: [email protected]

2007-11-13 @ 23:29:35
Postat av: Natalie

åh jag förstår mig inte på det där med att göra profilbilden större! Det funkar helt enkelt inte för mig. Snälla, kan du kanske mejla kod och sånt där? För det funkar verkligen Iiiiinte! :$

2007-11-14 @ 17:09:42
URL: http://nathakansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej det du skrivit om att göra profilbilden större var till stor hjälp, tackar :)
Men jag skulle behöva hjälp med en sak till om du inte har något emot? Hur får jag dit en bild som du har sådär över? Har letat efter hjälp men kommer ingenstans :P

2007-11-19 @ 19:27:30
Postat av: Marie

Hej det du skrivit om att göra profilbilden större var till stor hjälp, tackar :)
Men jag skulle behöva hjälp med en sak till om du inte har något emot? Hur får jag dit en bild som du har sådär över? Har letat efter hjälp men kommer ingenstans :P

2007-11-19 @ 19:28:47
URL: http://eastvalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0