Hallo

Tejna,
Det var ett tag sedan jag skrev någe här men det har varit mycket nu ett tag men börjar bli lite mer översikligt(?!)

Some updates:

Toan har legat i träda ett tag men i helgen har det hänt en heldel.
Har kaklat långväggen och allt utom översta raden och lite runt fönstret på fönsterväggen.
Liten bild kanske:
image82


Blir nog bra tillslut.

Annars har det inte hänt så mycket - var ju till Föllinge och hämtade Anki samtidigt fick jag en tredagars snabb kus om vad som är viktigt för att kroppen ska må bra.
Har fått lite annan syn på en del saker och hittils så har mest maten blivit lite nyttigare och till veckan har jag bestämt mig för att börja röra lite mer på mig och gå eller cykla till jobbet - vi får se om det blir alla dagar - men ambitionen är så iaf.....

OCC
Kollade nyss på OCC - fasen vad snygga byggen dom gör... Det ser inte ens svårt ut.
Det var eragon cykeln dom byggde:
image83
Fler bilder. (på sida 6)

Discovery Channel har massor med motor program nu - mycket roligt att se :) - synd att reklamen där är så kass....
Har ni sett den nya Järnia reklamen ???? - fy faan vad kass den är:
Kass reklam

Nu snart e melodi festivalen slut (tror jag) - så det är väll dax att sova lite - ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0