Duschproblem

Hmmm - ja det är inte det lättaste att få sig en dusch just nu....
Idag vart det nog rekord i krånglighet, satte av till Valhall och för att komma in där måste man in på Sykes och hämta nyckeln som finns på Mats Fs plats - eller ja det gjorde den ju inte då...
Fick hämta vaktisnyckeln och ta den som ligger där - ok inga problem - tar lite tid bara....

Väl uppe vid Valhalldörren så tar den inte mitt kort !??!? - vafaan - jag har varit medlem tok länge och det har fungerat massor av gånger förr - nåja ner och hämta mitt andra reserv kort som jag har på jobbet - men nope - inte det heller.....

Fasen - åker väll till Olle då - tillbax med Valhall nyckeln och vaktis nyckeln - ut till bilen - plinga Olle - inge svar....... hmmmm Ok Johan fyller år så det är inte så snällt att kracha in där oduschad och kräva att använda tvätt verktyg så jag ringer Börje - han har jag ju inte plåga med ett duschbesök ännu - men när jag talar med honom berättar han att hela familjen har badat (eller barnen iaf.) så det inte finns någe vatten riktigt ännu men jag fick låna hans kort för att se om det fungerade - vilket det gjorde (Tack Börje) - bara att springa efter nycklar igen då....

Tog bara nästan 2 timmar att duscha.....


Gjort lite i badrummet iaf - kaklat bakom toan och handfatet - satan vad många special bitar det vart - hål och grejjor - vart lite special vid toan med för att förlänga stosen så skiten från toan hamnar i röret istället för på golvet - verkar fungera efter lite huvudbry och två försök...

Liten uppdateringsbild:
image84

Natti - imorgon (halv 7) åker vi till Östersund på lite läkar besök  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0