Vardagsrummet....

Happ - då var vardagsrummet klart då (istortsätt dvs. lite kabel lister kvar - men nästan iaf.).
Tänkte jag skulle satt ut ett före och efter kort - men Anki var lite för snabb med rivning med tapeter så jag missade före bilden.
MEN - jag tog en bild innan jag la mig på dag ett och två - sedan efter bilder - here it goes:
(klicka för större bild)
   
1. Hmmm inga tapeter - känns som att detta kommer ta tid....
2. YES, istortsett bara "snurriga" tapeten på fondväggen kvar...
3. Klart - oooo nice soffa - ser ut som den på "Från Kojja till Slott" fast större.. Emelie har inte somnat ännu hon kan ju sova där så får vi ett helt rum över.... hmmm
4. Japp - TVn hamna framför fönstret - kanske inte det bästa för TVn - men heltklart för oss i soffan och sorrundsystemet.

Man skulle haft en kamera med vidvinkel för att visa hur det blev - men jag tycker att det vart ok iaf - kom över och kolla om ni vill se det IRL.

Nu ska jag bara byta TV så klarar sig v-rummet i några månader igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0