Som planerat.... eller ja, inte alls, som vanligt

Skulle ta och byta ut lite innertak i toan jag idag - såg ut att bli ett snabb jobb som skulle vara klart runt middag - men ack vad man bedrog sig.
När jag rivit ner taket så tyckte jag att det gick så fort och bra att detta borde gå fortare än planerat (ååååå - vad kass man är på att tänka).
Kom på att man borde ta ut badkaret så man kommer åt bättre när man ska klänga med takplattor och skit - det var då det började.....

Diskuterade lite med regeringen och vi beslutade att kasta ut badkaret helt (till salu om någon vill ha) eftersom vi alltid duchar ändå - bar ut det och - titta där - ser det inte ut som att mattan har gått sönder vid röret - jo visst har det det......... vattenskada.

Happ happ, då vart det att riva ut all väggbeklädnad då - och när man ändå håller på - golvet med.
Så nu är jag utan duch tills jag kan få någon lite snabbt att komma hit och bygga våtrum igen.

Som planerat - nej.
Toan ser ut såhär just nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0