Snor

Ja alltså inte ta - utan snor - massor av snor.

Funderade ett tag allvarligt på att skaffa en snorfana - men vafaan jag är ju inte ens 40 så det får vänta ett tag till - men det skulle vara nice med lite mjukt tyg mot snoken iställer för Coops toa papper - tror det är korn 40 på den....

Undrar om man kan krossa alvedon och sniffa det - då kanske det dels ger en effekt - och dels ger det fort - fortsätter detta i morgon så testar jag nog...

Försökte fixa det sista inne i v-rummet men att sätta upp en tavla, två högtalare och dra lite kablar tog 12 timmar, skulle nog tagit 2 om man varit vid medvetande hela tiden..

Blir ingen bild på v-rummet upplagd idag - vart nice men orkar inte.
Kan slänga upp en "dagens bild" iaf:
image42
Knäppte den nyss med "Prt Scrn" knappen - måste gå in dit och kolla - kanske hjälper på mig med - man är ju lite barnslig iaf....

Ne - nu måste jag gå och slipa näsan igen - höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0