Förkylt och ringt support

Happ, fortsätter vara förkyld, pappa brukar alltid fråga "Har du in't tröttna på de däringa än?" när någon talar om att dom fortfarande är sjuka - men det har jag sannerligen.
Det var riktigt nice att äntligen kunna andas någorlunda normalt genom näsan idag men har kunnat bytt febern och huvudvärken mot nästan vad som helst.....

Ringde Telias internet support idag - OCH KOM FRAM.....
Are you impressed - I am...

Förvisso fick jag vänta 15 minuter innan jag kom fram, och routern lyckades få en IP ca 30 sec innan någon svarade - ytterst effektiv felavhjälpning.
 Killen jag talade med kunde se att mitt modem requestat en dj*vla massa ips under 15 min sedan verkar det fungera som vanligt...
Mysko ... ... tror det är nå knas på deras server jag - för mina grejjer fungerar kannon.

Ne nu ska jag försöka sova så får man se om det blir jobb imorgon eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0