Dollar$tore Goes Sveg

image6

Hoppsan - när jag i helgen kollade in på Sveg.info så trodde jag först inte mina ögon. Dollarstore ska komma till Sveg, och fort ska det gå också.
Dom räknar med att ha öppnat till midsommar - och jag var ner och kollade senast idag - inte ens träden är borttagna där som ska vara.

Det verkar som Sveg kanske kommer leva upp lite ändå, om planernamed HMAB går i lås som planerat och lite fler nya / andra butiker affärer börjar komma hit så finns det mycket att hoppas för.

Det jag kommer se fram mest mot med Dollarstore är nog detta:
image5

Smakar lite fadd mot Redbull - men kolla priset....

Dollarstore - välkommen till Sveg, hoppas ni kan börja sälja lite matvaror med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0