Nära nu

Hej hej,

Det var ett tag sedan jag skrev men det har sina orsaker - mest att jag är lat men säger man inte det så tror ni att jag har haft jättemycke att göra och det är därför - så - det är för att jag har haft jättemycke att göra :)

Det blir bara en uppdate om toan just nu - jag har fortfarande jätte mycket att göra så det hinns inte med mer.
Dessutom ska vi äta kex och ost nu så det blir det det blir (och Ja Olle, jag vet att det är bögit att äta kex och ost men råbocken har inte hängt tillsig ännu så den smakar lite konstigt rå - samt att mjöden är slut så detta får duga :) )

Bild på nuvarande status på toan:
image112

image113

Ni får använda lite fantasi för att tänka er hur det blir:
I taket kommer det gå kromade vatten rör men eftersom den böjjare jag lånat av Håkan var för 10 mm och det är 12 så fungerade det inge bra att böjja och sätta dit dom just nu.
Sedan har jag kladdat en massa på dörren - men det kommer säkert vara kvar.
Ingen blandare eller dusch slang finns heller - men det kommer det med - ligger till sig på sovrumsgolvet just nu.
Listerna i taket ska dit med när vi väl har köpt dom - men medtanke på hur bra jag är med lister i resten av huset så kan det hända att det tar sin lilla tid.

Nope nu måste jag rusa - kexen kallar (hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0