Avundsjuk på Ulf

Är jag inte, han har börjat fixa sitt badrum nu men iofs. så fuskar han och tar in proffs som vet vad dom gör istället för att kladda själv....

Själv har jag varit upp till Föllinge två gånger sedan förra inlägget, det är ju bara 25 mil så det är väll lungt.

Busfröna var med och tillockmed (oj oj Olle - nu kliar det i t-bordet efter det ordet va? ;) ) Emelie följde första vändan men Robin han får man hota med datorförbud osv. innan han följer med....

Emelie fick tag i kameran och tog lite bilder på vägen dit i Söndags:
image114 
image115

Här hemma har det hänt lite som inte har med toan att göra med på senare tiden:
Vi har gjort en ny "vas" av ett gammalt däck:
image120
Blir ganska bra faktiskt, lite svårt att vända däcket ut-och-in dock men annars så...

Kanske inte var så mycket som hade hänt när jag tänker efter...
Nåja på Toan händer det lite iaf:

Vi skulle hämta handfatet men rörtjänst hade visst stängt efter 13:30 idag enligt lappen på dörren - fåsse om han har öppet i morgon :)
Men annars så är allt vatten inkopplat igen och efter lite krängel vid toan och vid duschblandaren så vart det tätt.
Så nu kan vi äntligen duscha hemma i vanliga duschen igen - det gick väll fort :)

Lister finns inhandlade så dom ska upp i morgon och handfatet kopplas in (om det nu kommit och han har öppet)
image121
image122

Nu ska jag spela lite innan sängen

Ses

Kommentarer
Postat av: Olle

MHN???....SJH???....VDH???.....RHS??? GAAAAH!!!!
väll (ett l tack)
tillockmed (gudars...)
Söndags (liten bokstav Mats, vi är i Sverige nu)
Nåja på Toan (vart kom den där stora bokstaven ifrån?)
rörtjänst (namn på ett företag, stor bokstav tack)
fåsse (det här har du nog gjort med flit men ändå)
krängel (bara felstavat va?)
Så, jag orkar inte kommentera grammatiken, men gnäll inte, du bad om det=)

2007-06-29 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0