www.bultens.se

Happ - grabben hittade ett  ställe som ger bort domäner gratis - japp du läste rätt - GRATIS.

Fort in och reggade bultens.se - det är gårdsnamnet på huset jag är uppväxt i och som ligger i Undersvik.

Syrran som bor i huset nu är nog lite intresserad av domänen skulle jag tro - men så länge så sitter jag på det :)

Dom som ger bort domäner heter Binero.se, och man får en .se domän gratis och vill man ha fler kostar det 18:- per extra domän för det första året - sedan 150:- per år.
In och regga då.....

Så nu kan ni nå denna sida på www.bultens.se och maila mig på [email protected] - vill någon ha en bultens mailadress - hör av er.(den skickar automagiskt till din vanliga mail (japp automagiskt))

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar för tipset! Gick också in och registrera mig, men då jag inte förstår nånting så lär det inte hända så mycket mer med min sida =(

2007-12-21 @ 03:07:29
Postat av: Anonym

hej kan du hjälpa mig med bloggen?^^ bilden är redan "stor" men jag vet inte hur jag ändrar själva bilden ^^

2007-12-21 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0