Svordommar och kyrkor.....

Hmmmm ... eftersom jag spenderat den senaste veckan svärande till stor del så kände jag att jag måste kompensera med lite bilder på kyrkor.

Först lite förklaring till svordomarna:

Förra helgen tänkte jag att detta är en smidig helg att byta innertak på toan - men då hittades det lite vattenskador på väggarna så då (dum som man är) så slet jag lite snabbt ut all våtrumsmatta och golv - resultat:

Vi har ingen dusch längre och toan måste man spola med hjälp av en hink med vatten som man hämtar i köket.... (smidigt som f-n)

Så nu har vi åkt till Ljusdal och skaffat lite sten som ska sättas upp på väggar och golv, en massa säckar med mysko "sand" har även släpats hem av VW:n , mer kommer i morgon - hela hallen är full med saker som ska in i toan - vette tusan om allt ska få plats :)

Nåja - en hel del svordommar har utalats denna vecka - kompenserar här:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0