Uppgradering

Tur man har snälla kompisar.

Håkan ringde och frågade om jag ville ha en 32" wide tjocktv för annars skulle han kasta den - tja det säger jag inte nej till...

Det fanns bara en universial fjärr till den som han inte riktigt fick att fungera, men jag har en jag köpt på Rusta förrut för 50:- som fungerade perfa på den...

Riktigt bra bild var det med - tog ett kort på den men mobilen börjar bli kass så den vart inge bra (någon som vill ge bort en mobil??? ;) )


I morgon har barnen ledigt eftersom dom hade "Norraskolans dag" på skolan efter 17 idag, Jonathan sjöng och gjorde rörelser till två sånger, Julia spelade ukulele (eller vad det heter) och dom var riktigt duktiga båda två.
Synd att det var lite dåligt skrivet i programmet så man inte viste vilka som var vart och gjorde vad men men - man kan ju inte få allt.

I helgen ska vi en snabbis till Sundsvall och hämta ett skrivbord som Robin köpt och passar på att ta "genvägen" till mor och far en sväng så dom kommer ihåg hur vi ser ut :).

Undrar om skrivbordet får plats i bilen dock.... - måste mäta och kolla lite....

Må så gott alla - det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0