Skit

Mår jag, hade lite jobbigt i natt.
Vaknade mittinatten och hade magknip - ganska ovanligt nu för tiden men händer ibland, satt och kved på toan någon timme och sen hände det grejjer - fick utslag över hela kroppen och klia det gjorde det...

Som tur är har man ju större delen av apoteket här hemma så jag snodde lite Betapred av barnen och efter ett tag släppte klådan och jag kunde sova lite innan klockan ringde.

Idag har jag ont som fasen i ryggslutet - känns som njurarna men kan lika gärna vara själva ryggen, på eftermiddan vart jag stel i nacken med och jag har varit hes hela dan, inge feber änu men har jag riktigt tur så hälsar den på lite senare.
Så nu blir det inte så mycket mer idag utan nerbäddning i soffan med filt och kolla tv/sova lite.

Handlat och torkat ur kylskåpet har jag iaf. gjort  - hade en låda med kycklingbitar i kylen som hade fått liv, dom hade namngett varandra och hade haft första revolutionen skulle satsa på demokrati lät det som - dom får fortsätta ute i soptunnan istället....

Det var allt för denna gång - ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bara elände ;) Hahaha tur i varje fall att febern höll sig borta, nån måtta påt får de ju va'!

Hoppas du får en bra helg. Du är bäst! Puss och kram och nyp stjärten ;)

2010-05-13 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0